SMLOUVA O SPOTŘEBITELSKÉM ÚVĚRU ČÍSLO SXXXXXXXX
uzavřená ve smyslu ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“), a zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru a o změně některých zákonů (dále jen „ZSÚ“), níže uvedeného dne, měsíce a roku (dále jen „Smlouva“) mezi:
CreditPortal, a.s., IČO: 05561302, se sídlem U krčské vodárny 939/1a, Praha - Krč, PSČ 140 00, zapsaná v obchodním rejstříku B 22003 vedená u Městského soudu
v Praze, zastoupená členem představenstva, Alešem Perutkou, email info@creditportal.cz, datová schránka gvs6c6r, tel. +420 222 208 211, webové stránky
www.creditportal.cz, bankovní účet č. 2200924442/2010 (dále jen „Úvěrující“) a
Jméno a Příjmení:
|
|
Datum narození:
|
|
Trvalé bydliště:
|
,
|
Doručovací adresa:
|
,
|
Druh a číslo průkazu totožnosti:
|
občanský průkaz
|
Mobil:
|
|
E-mail:
|
|
Číslo bankovního účtu Klienta:
|
/
|
(dále jen „Klient“; Úvěrující a Klient společně jako „Smluvní strany“)
Preambule
Pro uzavření této Smlouvy a Souvisejících dokumentů Smluvní strany využívají prostředků komunikace na dálku (tj. webové stránky Úvěrujícího), které umožňují
uzavřít Smlouvu bez současné fyzické přítomnosti Úvěrujícího a Klienta a bez nutnosti podepsat Smlouvu v listinné podobě. Vlastnoruční podpis Klienta je tak
na Smlouvě i Souvisejících dokumentech nahrazen verifikačním podpisovým kódem (dále také jako „Dočasné heslo Klienta“), které je Klientovi zasláno
na jím uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zprávy v době registrace žádosti o poskytnutí Úvěru. Tato Smlouva a Související dokumenty tak nabývají platnosti
a účinnosti okamžikem zadání Dočasného hesla Klienta do příslušného pole na webových stránkách Úvěrujícího. Klient bere na vědomí, že Dočasné heslo Klienta má
omezenou dobu platnosti, a to 48 hodin od jeho odeslání na telefonní číslo Klienta, přičemž v případě neuplatnění kódu v době jeho platnosti je Klient oprávněn
požádat Úvěrujícího o zaslání nového kódu. Smlouva jakož i Související dokumenty jsou poté, po celou dobu trvání smluvního vztahu, Klientovi zpřístupněny on-line
na webových stránkách Úvěrujícího v Klientské sekci.
I. Definice některých pojmů
Pro účely této Smlouvy a Souvisejících dokumentů mají níže uvedené výrazy s velkým počátečním písmenem následující význam:
1. Související dokumenty – zejména Ujednání o zpracování a nakládáním s osobními údaji, Formulář pro standardní informace o spotřebitelském úvěru,
Ceník, Čestné prohlášení osoby o tom, zda je nebo není politicky exponovanou osobou, Pravidla programu slev z nákladů spotřebitelského úvěru, Splátkový kalendář.
2. Poplatek za poskytnutí Úvěru – odráží náklady Úvěrujícího na zpracování žádosti o poskytnutí Úvěru a poskytnutí Úvěru Klientovi; jeho výše se přitom
odvíjí od výše Úvěru. Poplatek zahrnuje také servisní službu, jejímž prostřednictvím Úvěrující upozorňuje Klienta na blížící se splátku, a to odesláním SMS zprávy
na telefonní číslo Klienta, či odesláním zprávy na jeho e-mailovou adresu či telefonickým sdělením.
3. Klientská sekce – sekce na webových stránkách Úvěrujícího, pomocí které si může zaregistrovaný a přihlášený Klient vybrat výši požadovaného úvěru v rozsahu
5.000 Kč až 60.000 Kč a ve které může provádět veškeré činnosti spojené se získáním Úvěru či informací o něm, a ve které je v elektronické podobě uložena veškerá
smluvní dokumentace ke čtení i k tisku, zejména tato Smlouva a Související dokumenty; přístup Klienta do tohoto zabezpečeného prostředí je 24 hodin denně.
4. Dočasné heslo Klienta – posloupnost šesti numerických náhodných znaků nebo čtyř alfanumerických náhodně vygenerovaných znaků Úvěrujícím, které jsou určeny
k identifikaci Klienta a nezbytné pro Klientovo přihlášení do Klientské sekce a které Klient obdrží neprodleně po odeslání své žádosti o zaslání přihlašovacího
kódu prostřednictvím SMS zprávy na své telefonní číslo. Tento podpisový kód se používá jako dodatečné opatření pro identifikaci Klienta a slouží také pro
potvrzení/podepsání této Smlouvy a Souvisejících dokumentů.
5. Číslo spotřebitelského úvěru – automaticky vygenerovaný kód, který se skládá z číselné řady a rodného čísla Klienta zadaného při registraci
a je jedinečný pro každou smlouvu.
6. RPSN – roční procentní sazba nákladů, tedy celkové náklady Úvěru vyjádřené jako roční procento celkové výše Úvěru. Výpočet RPSN se odvíjí od podmínek
Úvěru sjednaných v této Smlouvě a je založen na předpokladu, že Úvěr bude trvat po sjednanou dobu a že Smluvní strany budou plnit řádně a včas povinnosti
vyplývající ze Smlouvy.
II. Specifikace spotřebitelského úvěru
1. Úvěrující se zavazuje poskytnout Klientovi níže specifikovaný úvěr.
Druh spotřebitelského úvěru
|
Jednorázový a bezúčelový spotřebitelský úvěr
|
Účel spotřebitelského úvěru
|
Bezúčelový úvěr
|
Jistina spotřebitelského úvěru (výše úvěru)
|
Kč
|
Zápůjční úroková sazba
|
(ročně)
|
Způsob čerpání spotřebitelského úvěru
|
Bezhotovostní – na bankovní účet Klienta uvedený v záhlaví Smlouvy
|
Poplatek za poskytnutí spotřebitelského úvěru
|
|
Datum poskytnutí Úvěru:
|
14.2.2025
|
Doba trvání spotřebitelského úvěru
|
měsíců
|
Splatnost poskytnutého Úvěru
|
|
Periodicita splátek spotřebitelského úvěru
|
Měsíční
|
Počet splátek
|
|
Výše pravidelné měsíční splátky
|
Kč
|
Způsob úhrady splátek spotřebitelského úvěru
|
Bezhotovostně na bankovní účet Úvěrujícího uvedený v záhlaví Smlouvy
|
Úhrada 1. splátky
|
|
Celková částka, kterou Klient zaplatí
|
(před slevou)
|
RPSN
|
|
(dále jen „Úvěr“)
III. Splácení Úvěru
1. Smluvní strany se výslovně dohodly, že veškeré platby realizované mezi nimi budou prováděny primárně prostřednictvím bankovního účtu Úvěrujícího a bankovního
účtu Klienta; přípustné jsou i vklady v hotovosti na bankovní účet Úvěrujícího nebo převody z jiného nežli bankovního účtu Klienta, pokud jsou tyto platby řádně
označeny příslušným variabilním symbolem, kterým je rodné číslo Klienta. Neuvede-li Klient při provádění úhrady správně platební údaje a platbu tak nebude možné
identifikovat, nemusí být taková platba Klienta Úvěrujícím zaúčtována a splátka bude považována za neuhrazenou. Platba se považuje za provedenou od okamžiku
připsání částky na bankovní účet Úvěrujícího, bude-li označena správným variabilním symbolem.
2. Klient se zavazuje splatit Úvěr řádně a včas v souladu se Smlouvou a pokyny Úvěrujícího, a to prostřednictvím pravidelných měsíčních splátek ve sjednané
výši jejich bezhotovostním převodem na bankovní účet Úvěrujícího uvedený v záhlaví této Smlouvy.
3. Klient se dále zavazuje vrátit Úvěrujícímu Úvěr spolu s Poplatkem za poskytnutí Úvěru a smluvním úrokem nejpozději do 13 kalendářních měsíců od jeho
poskytnutí Úvěrujícím.
4. Smluvní strany se dohodly, že veškeré peněžní částky zaplacené Klientem budou Úvěrujícím započítány nejprve 1. na úhradu nákladů Poplatku za poskytnutí Úvěru,
2. dále na úhradu smluvního úroku, 3. na úhradu jistiny Úvěru, 4. dále na úhradu účelně vynaložených nákladů, 5. na úhradu smluvní pokuty, 6. dále na úhradu úroku
z prodlení.
5. Klient je oprávněn Úvěr zcela nebo zčásti splatit kdykoliv po dobu jeho trvání, přičemž v takovém případě má Klient právo na snížení celkových nákladů Úvěru
o výši úroku a dalších nákladů, které by byl Klient povinen platit v případě, kdy by nedošlo k předčasnému splacení Úvěru.
IV. Práva a povinnosti Smluvních stran
1. S ohledem na skutečnost, že Úvěrující je povinnou osobou ve smyslu zákona č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti
a financování terorismu, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „AML“), je povinen při uzavírání Smlouvy provést identifikaci Klienta. Klient je proto povinen
zaslat Úvěrujícímu na emailovou adresu uvedenou v záhlaví Smlouvy čitelnou kopii obou stran průkazu totožnosti a dalšího podpůrného dokladu obsahujícího údaje
Klienta (cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz aj.), jakož i kopii dokladu prokazujícího, že Klient je majitelem bankovního účtu uvedeného v záhlaví Smlouvy.
2. Klient je dále povinen poskytnout Úvěrujícímu nezbytnou součinnost, zejména předložit Úvěrujícímu, v souladu s jeho pokyny, kopii dokumentů prokazujících výši
jeho příjmů, výdajů a závazků, kterou uvedl v žádosti o poskytnutí Úvěru, a to zejména pracovní smlouvu, výplatní pásky či výpisy z bankovního účtu apod.
3. Klient je povinen neprodleně, nejpozději do 3 dnů, písemně informovat Úvěrujícího o jakékoli změně v údajích, které doposud Úvěrujícímu sdělil. Pokud takto
Klient neučiní, je odpovědný za všechny případné škody, které z tohoto důvodu vzniknou. Klient bere na vědomí, že pokud nesdělí Úvěrujícímu aktuální (změněné) údaje,
je Úvěrující oprávněn dovolávat se dříve uvedených údajů, aniž by Klient mohl namítat, že se jedná o údaje nesprávné.
4. Klient není oprávněn postupovat bez předchozího písemného souhlasu Úvěrujícího svá práva a povinnosti vyplývající z této Smlouvy třetím osobám, jakož ani
jakoukoli pohledávku evidovanou za Úvěrujícím, existuje-li taková.
5. Klient není oprávněn jednostranně bez předchozího písemného souhlasu Úvěrujícího započíst jakoukoliv svoji pohledávku evidovanou vůči Úvěrujícímu proti
pohledávce evidované Úvěrujícím za Klientem.
6. V případě, že byl na Klienta podán insolvenční návrh, je povinen o tom písemně informovat Úvěrujícího do 3 dnů ode dne kdy se tuto skutečnost dozví s tím, že
podá-li Klient insolvenční návrh sám na sebe, je Klient povinen v seznamu závazků uvést všechny své závazky vůči Úvěrujícímu a Úvěrujícího uvést jako svého věřitele.
V. Další ujednání
1. Klient má právo obdržet kdykoliv bezplatně výpis z účtu v podobě tabulky umoření, která obsahuje dlužné platby, lhůty a podmínky vztahující se ke splacení těchto
částek, rozčlenění každé splátky Úvěru ukazující umořování jistiny, úrok vypočítaný na základě úrokové sazby a veškeré dodatečné náklady. Žádost o poskytnutí tabulky
umoření lze podat prostřednictvím písemného dopisu adresovaného na adresu sídla Úvěrujícího uvedenou v záhlaví Smlouvy.
2. Klient výslovně potvrzuje skutečnost, že tato Smlouva a Související dokumenty obsahově souhlasí se Smlouvou a Souvisejícími dokumenty, jež Klient odesláním
a registrací své žádosti o poskytnutí Úvěru odsouhlasil a stvrdil, a že tuto Smlouvu a Související dokumenty uzavřel přímo a výlučně Klient.
3. Úvěrující je oprávněn kdykoli bez souhlasu Klienta převést svá práva a povinnosti vyplývající z této Smlouvy či jejich část, popř. také pohledávky evidované
za Klientem, na kteroukoli třetí osobu. O takovém postoupení práv je Úvěrující povinen informovat Klienta.
4. Veškeré příchozí a odchozí telefonické hovory jsou monitorovány. Záznamy hovorů jsou uchovávány po dobu trvání smluvního vztahu a dále jsou zpracovávány
za účelem plnění povinností, které ukládají aktuálně platné a účinné právní předpisy. Klient výslovně souhlasí se zaznamenáváním veškerých telefonických hovorů
a jakékoli jiné komunikace realizované mezi Úvěrujícím a Klientem.
5. Veškerá vzájemná komunikace mezi Smluvními stranami bude probíhat prostřednictvím telefonních čísel, emailových nebo doručovacích adres Smluvních stran
uvedených v záhlaví této Smlouvy, příp. jiných adres písemně sdělených. V případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb či jiného doručovatele
se písemnost považuje za doručenou i v případě, že si adresát písemnost ve lhůtě 10 dnů ode dne, kdy byla připravena k vyzvednutí, nevyzvedne. Doručující orgán
po marném uplynutí této lhůty vhodí písemnost do schránky adresáta. Ustanovení § 570 odst. 1 a 573 OZ se nepoužije. V případě, že adresát odmítne písemnost přijmout,
považuje se odmítnutím písemnost za doručenou.
6. Smluvní strany se dohodly, že oznámení zaslaná druhé Smluvní straně elektronickou poštou nebo formou SMS zprávy, a také ta, která jsou v Klientské sekci
v systému Úvěrujícího, jsou považována za oznámení v písemné formě.
7. Smluvní strany konstatují, že následující ustanovení OZ se neuplatní na práva a povinnosti dle této Smlouvy: § 1950, § 1951.
8. Společnost CreditPortal, a.s., zpracovává osobní údaje klienta v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a s Nařízením Evropského
parlamentu a rady č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „GDPR“), vystupuje tedy jako správce osobních údajů. Právním důvodem
pro zpracování osobních údajů Klienta je zákonný důvod dle čl. 6 odst. 1. písm. b) GDPR – zpracování je nezbytné pro plnění této smlouvy, a dle
čl. 6 odst. 1. písm. c) GDPR – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se vztahuje na společnost. Osobní údaje jsou zpracovávány
v rozsahu, v jakém byly ze strany Klienta poskytnuty v souvislosti s jednáním o uzavření smlouvy. Společnost je dále oprávněna zpracovávat osobní údaje
pro účely plnění zákonných povinností, zajištění oprávněných zájmů a ochrany svých práv. Klient podpisem této smlouvy prohlašuje, že se seznámil s dokumentem
Informace o zpracování osobních údajů, které jsou dostupné na webové stránce www.creditportal.cz/informace, ve kterém je Klient informován o podrobnostech
ohledně zpracování jeho osobních údajů. Nedílnou součástí této smlouvy je také Ujednání o zpracování osobních údajů, které je Klient povinen uzavřít spolu
s touto smlouvou.
VI. Prohlášení Klienta
1. Klient výslovně prohlašuje, že není v prodlení s úhradou jakýchkoli dluhů či platebních povinností vůči žádné fyzické či právnické osobě, že není registrován
jako dlužník neplnící své platební závazky v jakémkoli dlužnickém registru a že není stranou žádného sporu, popř. účastníkem soudního řízení, který by mohl mít vliv
na jeho schopnost splatit Úvěr.
2. Klient prohlašuje, že veškeré údaje, informace a podklady, které Úvěrujícímu poskytl, jsou správné, pravdivé, nezkreslené a úplné, a že mu nezamlčel žádné
skutečnosti podstatné pro uzavření Smlouvy. Klient dále prohlašuje, že si je vědom, že uvedení nepravdivých, zkreslených či neúplných údajů zakládá možnou
trestněprávní odpovědnost. Uvedení nepravdivých údajů je také důvodem pro zamítnutí žádosti o poskytnutí Úvěru, popř. pro odstoupení od této Smlouvy ze strany
Úvěrujícího postupem dle čl. VII Smlouvy, přičemž v takovém případě bude Úvěr zesplatněn dnem doručení tohoto odstoupení Klientovi.
3. Klient podpisem této Smlouvy dále prohlašuje, že není politicky exponovanou osobou ve smyslu AML zákona.
4. Klient výslovně potvrzuje, že Úvěrující poskytl Klientovi v dostatečném časovém předstihu před vyplněním žádosti o poskytnutí Úvěru a uzavřením této Smlouvy
veškerá zákonem (zejména OZ a ZSÚ) stanovená náležitá vysvětlení, informace a dokumenty (zejména Formulář pro standardní informace o spotřebitelském úvěru), na
jejichž základě byl Klient schopen posoudit, zda navrhovaná Smlouva a Související dokumenty odpovídají jeho potřebám a jeho finanční situaci. Klient dále stvrzuje,
že byl Úvěrujícím řádně informován svých právech a povinnostech plynoucích ze Smlouvy, o důsledcích prodlení a o základních informacích o jednotlivých produktech
nabízených Úvěrujícím a dále stvrzuje, že nepotřebuje dalšího poučení a vysvětlení, neboť se s obsahem této Smlouvy a Souvisejícími dokumenty podrobně seznámil
(k čemuž mu byla poskytnuta časově neomezená doba), bezvýhradně s nimi souhlasí a přijímá je. Klient odesláním své žádosti o poskytnutí Úvěru tedy výslovně
prohlašuje, že vysvětlení smluvních a zákonných podmínek sjednávaného Úvěru jsou zcela dostatečná.
5. Klient prohlašuje, že o svém záměru uzavřít Smlouvu s Úvěrujícím informoval svého manžela/manželku, který/která s jejím uzavřením vyjádřil/a souhlas.
VII. Následky porušení povinností Klienta
1. Za porušení Smlouvy ze strany Klienta se považuje každé jednotlivé prodlení s úhradou, byť i části, pravidelné měsíční splátky Úvěru. Nesplní-li Klient
povinnost uhradit jednotlivou splátku nebo její část včas, vyzve jej Úvěrující k úhradě dlužné částky a poskytne mu lhůtu alespoň 30 dní. V případě, že Klient
neuhradí dlužnou částku ani v dodatečné lhůtě poskytnuté Úvěrujícím, bude Úvěr ke dni následujícímu po posledním dni lhůty zesplatněn; v takovém případě je
Úvěrující oprávněn požadovat uhrazení celého Úvěru včetně příslušenství a smluvních pokut, a to v termínu splatnosti nejbližší pravidelné měsíční splátky, a dále
smluvní pokutu ve výši 0,1 % denně z částky, s níž je v prodlení. Klient ztrácí výhodu splátek rovněž tehdy, pokud bude na majetek Klienta veden výkon rozhodnutí,
exekuce, insolvenční řízení nebo mimosoudní dražba anebo bude vydáno jiné rozhodnutí, které může Klienta omezit v nakládání s jeho majetkem, a to ke dni
následujícímu po dni, ve kterém bylo zahájeno některé ze zmíněných řízení anebo ke dni následujícímu po dni, ve kterém bylo vydáno rozhodnutí dle této věty.
Úvěrující může požadovat splacení celého Úvěru také v případě, že byl Klient po uzavření Smlouvy pravomocně odsouzen pro trestný čin.
2. Při prodlení s jakoukoliv úhradou splátky dle Smlouvy je Klient povinen uhradit Úvěrujícímu účelně vynaložené náklady vzniklé v souvislosti s jeho prodlením,
a to dle aktuální produktové tabulky, která je nedílnou součástí Smluvní dokumentace.
3. Pro případ prodlení Klienta s úhradou, byť i části, kterékoli jednotlivé měsíční splátky Úvěru je Klient povinen uhradit Úvěrujícímu také smluvní pokutu
a zákonný úrok z prodlení. Smluvní pokuta činí 0,1 % denně z částky, ohledně níž je Klient v prodlení; souhrn výše všech uplatněných smluvních pokut nesmí
přesáhnout součin čísla 0,5 a celkové výše Úvěru, nejvýše však 200.000 Kč. Klient bere na vědomí, že v případě prodlení s úhradou splátky, byť i její části,
je Úvěrující oprávněn požadovat také zákonný úrok z prodlení, jehož výše odpovídá ročně výši repo sazby stanovené Českou národní bankou pro první den kalendářního
pololetí, v němž došlo k prodlení, zvýšené o osm procentních bodů.
4. Pro případ, že se Klientova prohlášení ukáží nepravdivá, zkreslená či neúplná anebo pro případ, že Klient opomene svou povinnost informovat Úvěrujícího
o jakékoli nepříznivé změně své finanční situace nebo osobních poměrů bere Klient na vědomí, že Úvěrující je v takovém případě oprávněn od této Smlouvy odstoupit.
Odstoupení provede Úvěrující tak, že na doručovací adresu Klienta uvedenou v záhlaví Smlouvy odešle písemné oznámení o odstoupení, přičemž jeho účinky nastanou
dnem doručení takového oznámení Klientovi, nejpozději však desátým dnem ode dne odeslání, a to i přesto, že Klient takové oznámení nepřevezme. V takovém případě
je Klient povinen nejpozději do 15 dnů ode dne, kdy nastanou účinky oznámení o odstoupení, uhradit Úvěrujícímu neuhrazenou část jistiny Úvěru, Poplatku
za poskytnutí Úvěru a smluvních pokut; smluvní úrok v takovém případě Klient zaplatí do dne úplného splacení Úvěru.
VIII. Ukončení Smlouvy
1. Klient, je oprávněn od této Smlouvy odstoupit bez uvedení důvodů ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření Smlouvy. Lhůta pro odstoupení
je považována za zachovanou, je-li odstoupení odesláno Úvěrujícímu v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat nejpozději v poslední den lhůty
pro odstoupení. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy je tedy Klient povinen o svém odstoupení informovat Úvěrujícího formou jednostranného právního
jednání, a to dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na jeho adresu uvedenou v záhlaví Smlouvy nebo e-mailem zaslaným na E-mailovou
adresu Úvěrujícího, nejpozději v poslední den výše uvedené lhůty, když Klient může pro odstoupení použít vzorový formulář, který je umístěn na Internetové webové
stránce Úvěrujícího.
2. V odstoupení od Smlouvy Klient uvede své jméno a příjmení, datum narození, číslo Smlouvy, datum jejího uzavření a svou vůli odstoupit od této Smlouvy. Klient
může pro odstoupení využít vzorový formulář, který je umístěn na webových stránkách Úvěrujícího.
3. Došlo-li k odstoupení od této Smlouvy dle podmínek uvedených v předchozích odstavcích tohoto článku Smlouvy, je Klient povinen bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 30 dnů ode dne odeslání odstoupení, zaplatit Úvěrujícímu jistinu poskytnutého Úvěru, úrok ve výši, na kterou by Úvěrujícímu vznikl nárok, pokud
by k odstoupení od smlouvy nedošlo, a to za období ode dne, kdy byl Úvěr čerpán, do dne, kdy je jistina splacena, a případné nevratné poplatky zaplacené Úvěrujícím
orgánům veřejné správy nebo jiným osobám pověřeným výkonem veřejné správy.
4. Smluvní vztah založený touto Smlouvou dále zanikne splněním veškerých závazků Klienta.
5. Úvěrující je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě, že se Klient stane politicky exponovanou osobou během trvání smluvního vztahu.
IX. Řešení sporů
1. Pro řešení sporů se uplatní český právní řád.
2. Případné spory, neshody nebo požadavky vyplývající z této Smlouvy nebo vzniklé v souvislosti s ní budou Smluvními stranami řešeny formou jednání vedeného
s cílem odstranit daný spor a jeho smírné vyřešení. Pokud se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou, bude spor rozhodován s konečnou platností příslušnými obecnými
soudy České republiky.
3. Klient je taktéž oprávněn požádat o mimosoudní vyřešení sporu s Úvěrujícím finančního arbitra (kontaktní údaje: Finanční arbitr České republiky,
Legerova 69, 110 00 Praha 1, www.finarbitr.cz).
4. Orgánem vykonávajícím dohled nad dodržováním povinností Úvěrujícího je Česká národní banka, se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, www.cnb.cz.
X. Informace o zpracování osobních údajů
Zákazník udělením souhlasu prohlašuje, že se seznámil s Informacemi o zpracování osobních údajů, které jsou dostupné na webových stránkách
www.creditportal.cz/cs/kb/informace.
XI. Závěrečná ujednání
1. Klient prohlašuje, že se se Smlouvou a Související dokumentací před jejich podpisem důkladně seznámil, jejich obsahu rozumí a že s ním bez výhrad souhlasí.
Klient prohlašuje, že zejména důsledně zvážil svou finanční situaci a své možnosti být vázán Smlouvou, jakož i své možnosti při splácení požadovaného Úvěru,
a to i ve vztahu k případným sankčním poplatkům specifikovaným touto Smlouvou, přičemž prohlašuje, že je schopen řádně plnit závazky vyplývající z této Smlouvy.
2. Klient podpisem Smlouvy dále prohlašuje, že je plně svéprávný a ve své způsobilosti zavazovat se k povinnostem a vstupovat do práv není nijak omezen. Klient
dále prohlašuje, že Smlouva byla uzavřena podle jeho svobodné, pravé a vážné vůle, a nikoli pod nátlakem nebo hrozbou, v tísní či za nápadně nevýhodných podmínek.
3. Jakékoliv změny nebo doplňky této Smlouvy mohou být činěny pouze formou písemných vzestupně číslovaných dodatků podepsaných oběma Smluvními stranami.
4. Nevynutitelnost nebo neplatnost kteréhokoli ustanovení této Smlouvy neovlivní vynutitelnost nebo platnost jejích ostatních ustanovení. V případě, že kterékoli
ustanovení této Smlouvy či dalších Souvisejících dokumentů by mělo z jakéhokoli důvodu pozbýt platnosti, Smluvní strany se zavazují k nahrazení takového neplatného
nebo nevynutitelného ustanovení ustanovením novým, které bude nejblíže odpovídat účelu a smyslu takového neplatného ustanovení.
5. Veškeré smluvní pokuty dle této Smlouvy jsou splatné den následující po dni, ve kterém vznikl Smluvní straně nárok na jejich úhradu. Úhradou smluvní pokuty
není dotčeno právo dotčené Smluvní strany na náhradu škody, jelikož Smluvní strany vylučují použití ustanovení § 2050 OZ.
6. V případě, že Klient zaplatil vyšší částku, než která je nutná k úhradě jeho závazků vůči Úvěrujícímu, vznikne Klientovi přeplatek. Přeplatek a jeho výši
Klient uvidí po přihlášení do klientského rozhraní na www.creditportal.cz. Pro vrácení přeplatku, je klient povinen zaslat Úvěrujícímu Žádost o vrácení přeplatku.
Úvěrující poté převede přeplatek na účet uvedený v žádosti Klienta, a to neprodleně, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od doručení žádosti Klienta. Jestliže
Klient nepožádá o vrácení přeplatku, přeplatek bude odečten od splatné částky příštího úvěru čerpaného Klientem. Žádost o vrácení přeplatku musí obsahovat: jméno
a příjmení Klienta; výši částky, kterou Klient požaduje vrátit zpátky; číslo bankovního účtu, na který Klient požaduje přeplatek zaslat; datum; a podpis Klienta.
Datum: 14.2.2025 |
|
|
CreditPortal, a.s. |
|
Aleš Perutka |
Datum: 14.2.2025 |
Jméno a Příjmení:
|
|
SMS kód: _________ |