Telefon Zákaznická linka: 222 208 211
po – pá: 8:00 – 18:00

Časté dotazy

Půjčky

  • Jaké spotřebitelské úvěry poskytujeme?

    Bezhotovostní úvěr Credit 30
    Částka: 500 Kč – 30 000 Kč
    Splatnost (dní): 5-30
    Bankovní účet: Ano
    Refinancování (prodloužení splatnosti): Ano
    Možnost více půjček najednou: Ne
    Slevový program: Ano

    Chci půjčit

    Úvěr Credit 30 s výběrem hotovosti na čerpacích stanicích EuroOil
    Částka: 500 Kč – 4 900 Kč
    Splatnost (dní): 5-30
    Bankovní účet: Ne
    Refinancování (prodloužení splatnosti): Ano
    Možnost více půjček najednou: Ne
    Slevový program: Ano
    Seznam čerpacích stanic EuroOil naleznete ZDE

    Chci půjčit

    Bezhotovostní splátkový úvěr Credit 365
    Částka: 5000 Kč – 60 000 Kč
    Splatnost (měsíců): 3, 6, 9 a 12
    Bankovní účet: Ano
    Refinancování: Ano
    Možnost více půjček najednou: Ano
    Slevový program: Ano (O slevových programech Credit 365)

    Chci půjčit

  • Jaké jsou podmínky k podání žádosti o půjčku?

    • Zletilá fyzická osoba starší 18 let
    • Platný Občanský průkaz ČR nebo SK
    • Vlastní telefonní číslo
    • Vlastní email
    • Internet
  • Co je potřeba doložit a kam?

    U všech žádostí o půjčku požadujeme:

    • občanský průkaz
    • druhý doklad totožnosti (pas, rodný list, zbrojní průkaz, řidičský průkaz, karta pojištěnce)
    • aktuální příjem

    Ofocené nebo oskenované dokumenty nám doložíte:

  • Kdy budu mít peníze k dispozici?

    Peníze odesíláme okamžitě po schválení žádosti z našich bankovních účtů. Jejich připsání na Váš účet je však čistě v kompetenci Vaší banky, nejpozději však následující pracovní den.
    Pokud potřebujete hotovost okamžitě, nabízíme možnost vyzvednout si peníze v hotovosti na některé ze 191 čerpacích stanic EuroOil.

  • Mohu si půjčit, když jsem měl/mám exekuci / insolvenci?

    V případě exekuce je možné půjčku získat. U insolvence se řídíme insolvenčním rejstříkem (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do) a v případě záznamu v něm, je žádost bohužel zamítnuta.

  • Mohu mít více půjček najednou?

    U produktu Credit 30 lze mít pouze jednu aktivní půjčku. U Credit 365 lze mít v závislosti na bonitě klienta, i více půjček najednou.

  • O slevových programech Credit 365

    Slevu až do výše 50 % předepsané splátky pošleme na Váš účet pokud: 1. Byly včas uhrazeny splátky za 3 předchozí bezprostředně po sobě následující měsíce (např. 15.2., 15.3., 15.4.) 2. K datu tohoto hodnoceného čtvrtletí nejste v prodlení se splátkami, to znamená, že nemáte aktuální dluh Více k pravidlům naleznete zde: https://www.creditportal.cz/cs/documentation/installment-loan-cash-back

  • Jak probíhá posuzování žádosti?

    Je to jednoduché, nejdříve vyberete jednu z našich nabízených půjček (Jaké spotřebitelské úvěry poskytujeme?) a vyplníte pravdivě celý formulář. Seznámíte se a pročtete si personalizované smluvní podmínky a v případě souhlasu, zaškrtnete příslušné pole. Celou žádost následně potvrdíte vygenerovaným SMS kódem, zaslaným na Vámi zadané telefonní číslo. Vaše žádost je tak odeslána, o čemž Vás informujeme pomocí emailu nebo SMS zprávy. Náš systém následně prověří integritu Vámi zadaných údajů, ověříme si záznamy pomocí vybraných registrů dlužníků a v případě předschválení, Vás požádáme o doložení potřebných dokumentů (Co je potřeba doložit a kam?).
    Následně systém Vaši žádost buď schválí, zamítne nebo navrhne jinou variantu. Buďte ale prosím také u svého telefonu. Naši operátoři často potřebují zjistit dodatečné informace.
    Vyhodnocení žádosti trvá mezi 15 minutami a 2 pracovními dny a o výsledku informujeme pomocí SMS nebo emailu.

  • Proč byla moje žádost zamítnuta?

    Dle zákonných požadavků prověřujeme Vaši schopnost splácet. Nechceme Vás dostat do dluhové pasti, ale pouze Vám pomoci ve chvíli, kdy půjčku opravdu potřebujete. Z tohoto důvodu jsme nuceni část svých žadatelů odmítnout. Chráníme tak nejen Vás, ale i sebe.

Splácení

  • Jak mohu půjčku splatit?

  • Lze půjčku splatit dříve?

    Ano a za předčasné splacení neplatíte žádný dodatečný poplatek navíc.
    V den, kdy chcete hradit, se prosím přihlašte na svůj klientský profil, (Jak se přihlásím do klientského profilu?) kde naleznete přesnou sumu a platební údaje k úhradě.
    Můžete nás i pro ověření a zaslání potřebných údajů ke splacení kontaktovat.

  • Poslal jsem platbu, kdy ji obdržíte?

    Systém kontroluje a páruje platby několikrát denně v rámci naší pracovní doby (po – pá: 8:00 – 18:00). Pokud Vaše platba nebude od odeslání připsána ani do 2 pracovních dnů, pošlete nám prosím doklad o platbě na náš e-mail: kontakt@creditportal.cz.

  • Mohu si prodloužit splatnost / refinancovat půjčky?

    Credit 30 - klienti mají možnost požádat o prodloužení splatnosti, a to ve svém klientském profilu, nebo telefonicky. Délku prodloužení si mohou zvolit od 5 do 30 dnů. Po zaplacení poplatku za prodloužení bude splatnost půjčky prodloužena. Informace, které jsou pro prodloužení důležité, získá klient formou SMS, nebo na naší infolince.

    Credit 365 - žádost o refinancování jedné či více půjček, lze vytvořit pouze telefonicky.

  • Co dělat, když nemohu půjčku splatit včas?

    Jsme si vědomi toho, že se můžete kdykoli dostat do nelehké situace a přestat splácet. Naši operátoři Vám pomohou najít řešení vzniklé situace. Pokud očekáváte problémy se splácením, nebojte se nás kontaktovat.

  • Jaké důsledky má nesplacení půjčky ve sjednaném termínu?

    Důsledky nesplácení a zodpovědné půjčování
    Jsme si vědomi toho, že mohou nastat situace, kdy bude ovlivněna Vaše schopnost půjčku splatit včas. V případě, že nebudete schopni dodržet termín splátky, nebojte se nás kontaktovat a my uděláme vše, abychom vám pomohli. Informace o konkrétních poplatcích za nedodržování ujednání Smlouvy o úvěru, naleznete na stránce Účelně vynaložené náklady při vymáhání.
    Pečlivě hodnotíme Vaši schopnost splácet na základě všech dostupných informací. Finální rozhodnutí ale máte ve svých rukou. Pokud víte, že půjčku nebude schopni splatit, peníze si, prosím, nepůjčujte.

    Metody vymáhání
    Všechny naše procesy vymáhání jsou v plném souladu s požadavky příslušných právních předpisů. Pokud se nám nepodaří vás zastihnout, požádáme o spolupráci jednu z inkasních agentur. V celém procesu plně dbáme na profesionalitu a dodržování veškerých právních aspektů.

    Potenciální dopad na kreditní hodnocení uživatelů
    V případě, že klient neplní své závazky vůči CreditPortal, a.s., nespolupracuje s operátory a nereaguje na výzvy ke splácení, CreditPortal, a.s. dlužníky za pozdní nebo úplné nezaplacení dluhů nahlásí do úvěrových registrů, což negativně ovlivní jejich bonitu (neboli důvěryhodnost pro další půjčky).

    Prodloužení splatnosti
    Klienti mají u produktu C30 možnost požádat o prodloužení splatnosti, a to ve svém klientském profilu, nebo telefonicky. Délku prodloužení si mohou zvolit od 5 do 30 dnů. Po zaplacení poplatku za prodloužení bude splatnost půjčky prodloužena. Informace, které jsou pro prodloužení důležité, získá klient formou SMS, nebo na naší infolince.

    Náklady spotřebitelského úvěru
    Veškeré náklady spotřebitelského úvěru jsou zahrnuty do celkových nákladů spotřebitelského úvěru, tzn. že společnost CreditPortal, a.s. nepožaduje úhradu jakýchkoli dalších nákladů nad rámec těch uvedených v Kalkulaci ceny a ve Smluvní dokumentaci jednotlivého Spotřebitelského úvěru.

  • Jaké jsou účelně vynaložené náklady na vymáhání?


    Naše účelně vynaložené náklady při vymáhání
    Automatická SMS 10,00 Kč
    Operátorem zaslaná SMS 10,00 Kč
    Automatický email 10,00 Kč
    Operátorem zaslaný email 10,00 Kč
    Automatický dopis 40,00 Kč
    Operátorem zaslaný dopis 40,00 Kč
    Spojený hovor 30,00 Kč
    Účelně vynaložené poplatky po předání pohledávky k vymáhání externí inkasní agenturou DB inkaso cz s.r.o.
    Náklady na 1 hod práce zaměstnance 786,50 Kč
    Náklady na poštovné, telefonní hovor nebo SMS 423,50 — 605 Kč
    Náklady na osobní návštěvu inkasního inspektora 1 452 Kč
    Režijní náklady na jednotlivý případ 544 Kč
    Účelně vynaložené poplatky po předání pohledávky k vymáhání externí inkasní agenturou Redogan s.r.o.
    Dle dlužné částky od 199 Kč poplatek 90 Kč
    od 200 Kč do 499 Kč poplatek 190 Kč
    od 500 Kč do 999 Kč poplatek 490 Kč
    od 1 000 Kč dod 1999 Kč poplatek 790 Kč
    od 2 000 Kč do 4 999 Kč poplatek 1 290 Kč
    od 5 000 Kč do 9 999 Kč poplatek 1 990 Kč
    od 10 000 Kč do 19 999 Kč poplatek 2 990 Kč
    od 20 000 Kč do 49 990 Kč poplatek 3 990 Kč
    od 50 000 Kč poplatek 4 990 Kč
    Účelně vynaložené poplatky po předání pohledávky k vymáhání externí inkasní agenturou De Vries Group, a.s.
    Primání inkaso
    Výše pohledávky Výše nákladů vymáhání
    od 0 do 2 000 Kč 690 Kč
    od 2 001 do 5 000 Kč 1 490 Kč
    od 5 001 Kč do 10 000 Kč 2 490 Kč
    od 10 001 Kč a více 3 490 Kč
    Sekundární a terciální inkaso
    Výše pohledávky Výše nákladů vymáhání
    od 0 do 2 000 Kč 990 Kč
    od 2 001 do 5 000 Kč 1 990 Kč
    od 5 001 Kč do 10 000 Kč 2 990 Kč
    od 10 001 Kč a více 3 990 Kč

Ostatní

  • Kdo jsme?

    Mladá dynamická společnost, která od roku 2014 uzavřela už desetitisíce půjček. Důležitá je pro nás důvěryhodnost a propracovaný etický přístup ke klientům. Naše služby a produkty jsou vymyšleny tak, aby vám co nejvíce pomohly s neodkladnými finančními výdaji, na které je váš rozpočet krátký.

    CreditPortal, a.s.
    IČO: 05561302
    U krčské vodárny 939/1a,
    Praha – Krč, 140 00.
    Zapsán v živnostenském rejstříku s povolením Poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru, dohledatelný dle IČO na http://www.rzp.cz/
    Společnost disponuje základním kapitálem 4 001 000 Kč.

  • Jste důvěryhodní? Máte licenci ČNB?

    Ano, jsme jedním z 85 licencovaných poskytovatelů nebankovních úvěrů. Tyto licence uděluje Česká národní banka, která zároveň přebrala dohled nad naším trhem.
    Ověřit si, že jsme na seznamu licencovaných subjektů můžete zde: https://apl.cnb.cz/apljerrsdad/JERRS.WEB15.BASIC_LISTINGS?p_lang=cz v části Poskytovatelé a zprostředkovatelé spotřebitelského úvěru a podsekci Nebankovní poskytovatelé spotřebitelského úvěru.
    Zároveň jsme i členem APNÚ (http://www.apnu.cz/clenove/) a dodržujeme etický kodex asociace.

  • Jak se přihlásím do klientského profilu?

    V pravé horní části do bílého čtverce, zadejte své telefonní číslo a klikněte na „Přihlásit se“.
    Vyčkejte na zaslání čtyřmístného kódu v SMS zprávě, který vyplníte a kliknete na „Přihlásit“.

  • Jak mohu změnit své tel. číslo / údaje?

    Vaše neaktuální údaje můžeme změnit pouze telefonicky. Proto nás prosím pro úpravu kontaktujte.

  • Nepřišel mi SMS kód, co mám dělat?

    Příčin může být více. Nejdříve si zkuste prosím restartovat (vypnout a zapnout) telefon a zopakovat postup. Kódy mohou přijít i se zpožděním.
    Pokud Vám i přesto sms kódy nechodí, tak nás prosím kontaktujte.

  • Co znamená „Jednorázový náhled na bankovní účet“?

    Tato služba nám umožní jednorázový náhled na Váš bankovní účet k získání údajů o Vašich příjmech a vy tak nebudete muset dokládat a zasílat výpis z účtu.
    Díky tomu se zpracování Vaší žádosti zrychlí a navíc máte nárok na 5% slevu z poplatku půjčky.

    1. Nejdříve se přihlásíte na svůj profil (Jak se přihlásím do klientského profilu?)
    2. V pravé části, pod osobním údaji, kliknete na položku „Jednorázový náhled na bankovní účet“
    3. Potvrdíte zájem a následně Souhlas s obchodními podmínkami služby
    4. Přidáte svůj účet ze seznamu bank a zvolíte si způsob přihlášení do něj
    5. Před odesláním si Vaše nahraná data zkontrolujete, odešlete je přes tlačítko „Poslat Scoring“ a dojde k přesměrování zpět na Váš profil.
  • Můžete mi zaslat potvrzení o doplacení / bezdlužnosti?

    Potvrzení bude k dispozici do dvou pracovních dnů, po uhrazení všech závazků. Lze si jej stáhnout ve formátu PDF nebo zaslat písemně dopisem.
    Přihlašte se na svůj klientský profil (Jak se přihlásím do klientského profilu?). Po přihlášení, vpravo, naleznete položku "Potvrzení o bezdlužnosti".

  • Co znamená přeplatek? Můžete mi ho vrátit?

    Přeplatek mohl vzniknout na základě přijaté platby, která byla vyšší, než celková částka k úhradě nebo i omylem zaslanou platbou.
    Pro navrácení částky zpět na Váš účet, nás prosím kontaktujte.

  • Co mám dělat v případě problému s žádostí nebo podezření na její špatné vyhodnocení?

    Pro jakékoli stížnosti ohledně postupů společnosti, se prosím obracejte na reklamace@creditportal.cz. Jakmile Vaši reklamaci obdržíme, postoupíme ji příslušnému oddělení. Dle reklamačního řádu máme na odpověď až třicet dní, ve většině případů to ale zvládneme do dvou pracovních dní.

  • Co jsou cookies?

    Cookies jsou soubory, které se po návštěvě webu ukládají na Vašem počítači a pomáhající Vašemu prohlížeči se správým zobrazením našeho webu, vyhodnocením jeho návštěvnosti nebo se zobrazováním reklam, o které můžete mít zájem. Více o cookies a o tom, jak nakládáme s osobními údaji.

  • Mohu u Vás pracovat?

    Máte zájem o práci v naší dynamicky se rozvíjející společnosti? Budeme rádi, když nám zašlete svůj životopis na backoffice@creditportal.cz.