Po – Pá: 8:00 – 18:00

Zažádejte si
o půjčku
právě teď!

Zažádat

nebo nás kontaktujte:

222 209 011

kontakt@creditportal.cz

Po – Pá:
8:00 – 18:00

Půjčka CreditPortal

Půjčit si od CreditPortal je jednodušší, než jste si mohli myslet. Stačí zažádat o půjčku online přes internet nebo na telefonu 222 209 011 a do několika minut po schválení žádosti máte finanční prostředky k dispozici. Při žádosti u sebe mějte mobilní telefon, na který Vám přijde kód.

Půjčuji si poprvé

  1. Vyberte si půjčku

    Vyberte si libovolnou částku do 30 000 Kč a zvolte si dobu splácení až na 30 dní. Následně potvrďte tlačítkem “CHCI PŮJČIT”.

  2. Vyplňte žádost o půjčku

    Zde vyplňte všechna osobní data, vč. informací o zdroji Vašeho příjmu, kontaktní osoby. Potvrďte také veškerou smluvní dokumentaci a potvrďte tlačítkem “ODESLAT ŽÁDOST”.

  3. Potvrďte autorizační SMS

    Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s přihlašovacím kódem, ten vyplňte do kolonky a potvrďte tlačítkem “DOKONČIT”.

  4. Peníze do několika minut

    Do několika minut po schválení půjčky budou pro Vás připraveny peníze.

    Bezhotovostní půjčka Credit 30

    Převedeme Vám je na Váš bankovní účet. Máme bankovní účty u několika bankovních institucí. Zobrazit bankovní účty

    Půjčka na čerpacích stanicích

    Peníze si můžete v hotovosti vyzvednout na jakékoli ze 191 čerpacích stanic EuroOil.

Chci opakovanou půjčku

  1. Přihlaste se

    Zadejte své telefonní číslo na hlavní stránce do políčka hned vedle tlačítka “PŘIHLASTE SE”.

  2. Potvrďte autorizační SMS

    Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s přihlašovacím kódem, ten vyplňte do kolonky a potvrďte tlačítkem “PŘIHLÁSIT”.

  3. Zažádejte o půjčku

Časté dotazy

O nás

  • Kdo jsme?

    CreditPortal, a.s.
    IČO: 05561302
    Argentinská 286/38,
    Praha-Holešovice,
    PSČ 170 00
    email: kontakt@creditportal.cz
    tel: 222 209 011
    Zapsán v živnostenském rejstříku s povolením Poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru, dohledatelný dle IČO na http://www.rzp.cz/
    Společnost disponuje základním kapitálem 2 000 500,- Kč

  • Kdo nad námi dozoruje?

    Dozorový orgán - orgán vykonávající dozor nad dodržováním povinností Úvěrujícího znamená Českou obchodní inspekci ve smyslu zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, na adrese Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 a po udělení oprávnění poskytovatele spotřebitelských úvěrů Česká národní banka, na adrese Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1.

O půjčce

  • Jaké spotřebitelské úvěry poskytujeme?

    Všechny poskytované spotřebitelské úvěry jsou úvěry nezajištěné a bezúčelové.

  • Jak se zaregistrovat?

    Půjčka CreditPortal je velmi jednoduchá, rychlá, transparentní a můžete ji provést z pohodlí svého domova. Ti z vás, kteří jsou neustále v pohybu a potřebují řešit svou finanční situaci okamžitě, ocení to, že naše stránky fungují i na mobilních telefonech. K registraci Vám stačí jen osobní údaje a vyplnění formuláře vám zabere jen několik minut. Při žádosti u sebe mějte mobilní telefon, na který Vám přijde kód.

  • Kolik si mohu půjčit?

    V závislosti na vaší konkrétní situaci se první půjčka pohybuje mezi 500 Kč až 5 000 Kč. U následných půjček se maximální částka postupně zvyšuje až na 30 000 Kč. Délku splatnosti můžete volit od 5 až na 30 dnů.

  • Mohu si vzít více půjček najednou?

    U společnosti CreditPortal je možné mít jen jednu aktivní půjčku. Jakmile půjčku řádně a včas splatíte, navýšíme Vám limit až na 30 000 Kč.

  • Mohou mít půjčku i ženy na mateřské nebo invalidní důchodci?

    Ano, společnost CreditPortal poskytuje krátkodobé úvěry i matkám na mateřské dovolené a důchodcům. Je však nezbytné, aby klient měl vždy zajištěn pravidelných příjem.

  • Jaké podmínky musím splnit, abych si u vás mohl/a půjčit?

    Musí vám být více než 18 let a nesmíte u nás mít žádné aktuálně nesplacené půjčky.

  • Poradíte mi, který z Vašich produktů mám vybrat?

    CreditPortal, a.s. neposkytuje rady dle § 85 odst. 1. Klient si sám vybírá produkt, který se nejvíce hodí k jeho současné finanční situaci. Ke změně produktu může dojít na základě žádosti klienta v procesu posuzování žádosti o spotřebitelský úvěr.

  • Kde najdu informace k reprezentativnímu příkladu celkové výše spotřebitelského úvěru, celkových nákladů spotřebitelského úvěru, celkové částky splatné spotřebitelem a roční procentní sazby nákladů?

    Vše najdete hned na úvodní stránce www.creditportal.cz v sekci Kalkulace půjčky (ale i ve své smlouvě o úvěru, kterou máte ve svém profilu na stránkách www.creditportal.cz a také na svém emailu, který zadáte při tvorbě žádosti o spotřebitelský úvěr). Takovým reprezentativním příkladem při řádném splácení je níže.

    Půjčka: 3 000,00 Kč
    Poplatky: 864,30 Kč
    Úroky: 65,75 Kč
    RPSN: 13 901,40 %
    Úroková sazba: 40 % p.a.
    Splatnost půjčky do: 20.12.2016
    Celkem splatíte: 3 930,05 Kč

    Informace o možnosti splácení spotřebitelského úvěru poskytovateli včetně počtu, četnosti a výše pravidelných splátek najdete pak ve své smlouvě o úvěru, kterou máte ve svém profilu na stránkách www.creditportal.cz a také na svém emailu, který zadáte při tvorbě žádosti o spotřebitelský úvěr.

  • Jak funguje proces schvalování mojí žádosti?

    Je to jednoduché, nejdříve vyberete o jak vysokou půjčku a na jak dlouho máte zájem. Následně vyberete produkt a vyplníte pravdivě celý Vám zobrazený formulář. Pročtete si personalizované smluvní podmínky, se kterými se musíme pečlivě seznámit a pokud s nimi souhlasíte, stvrdit tak zatrhnutím přislušného pole. Celou žádost následně potvrdíte náhodně vygenerovaných SMS kódem, který Vám byl zaslán na Vámi zadané telefonní číslo. Vaše žádost je tak odeslána, o čemž budete informován/a pomocí emailu nebo SMS zprávy. Náš systém následně prověří integritu Vámi zadaných údajů, ověříme si Vaše dluhy pomocí vybraných registrů dlužníků a požádáme Vás o doložení Vaších příjmů a Vašeho občanského průkazu, pokud ho ještě nemáme v naší databázi.

    Za relevantní ověření zdrojů příjmu považujeme:
    výplatní pásky, výpis z účtu, daňové přiznání osob samostatně výdělečně činných, doklad o Vaší pomoci v mateřství, doklady o porodném, doklad o důchodu. Všechny tyto informace zasílejte na kontakt@creditportal.cz.

    Informace z Vámi doložených dokumentů jsou následně zadány do systému, který je vyhodnotí a Vaši žádost buď zamítne, nebo navrhne jinou sumu úvěru, nebo úvěr schválí. Buďte ale prosím také u svého telefonu. Naši operátoři často potřebují zjistit dodatečné informace, něco si potvrdit a majoritu našich žadatelů musíme kontaktovat po telefonu.

    Vyhodnocení žádosti trvá mezi 15 minutami a 2 pracovními dny a o výsledku jste vždy informován/a pomocí SMS nebo emailu.

  • Mohu svůj spotřebitelský úvěr splatit dříve?

    Ano, můžete. V den, kdy chcete splácet, pokud je tento den před datem Vaší původně nastavené splatnosti, se prosím podívejte na svůj klientský profil na www.creditportal.cz – zde najdete přesnou sumu, která by daný den měla přijít na některý z bankovních účtů naší společnosti, aby byla půjčka uhrazena a ukončena. Za předčasné splacení neplatíte žádný dodatečný poplatek navíc.

  • Jak to vypadá s mojí půjčkou?

    Pokud se Vám ještě neozvali operátoři z naší Zákaznické linky, pak právě zpracovávají Vaši žádost. Nejen že se Vám ozveme, ale obdržíte od nás i SMS zprávu. Naším cílem je, abychom Vaši žádost důkladně prověřili, takže může proces chvíli trvat.

  • Za jak dlouho po schválení žádosti budu mít peníze k dispozici?

    Peníze odesíláme okamžitě po schválení žádosti. Jejich připsání na Váš účet je však čistě v kompetenci Vaší banky. Spolupracujeme s většinou bank v Česku. Pokud však potřebujete hotovost okamžitě, nabízíme možnost vyzvednout si peníze v hotovosti na některé ze 191 čerpacích stanic EuroOil nebo Vám můžeme peníze převést na anonymní platební Dobíjecí Kartu.

  • Bude mi po úspěšném splacení předchozí zápůjčky navýšen limit?

    Ano, v případě včasného splacení předešlých závazků u naší společnosti vám automaticky navýšíme úvěrový limit. Svou další půjčku tak budete moci čerpat v nové výši.

  • Budu mít pevně daný úrok?

    Ano, užíváme pevnou úrokovou sazbu, což znamená, že po celou dobu trvání úvěru se tento úrok nezmění.

  • Jsem OSVČ, podnikatel, mohu si u vás zažádat o půjčku?

    Ano, můžete. Jedinou podmínkou je, abyste u společnosti CreditPortal měl uhrazené všechny předchozí půjčky.

  • Už jste mi poslali peníze na účet? Kdy přesně jste to posílali?

    Finanční prostředky jsou již v procesu. Vše probíhá automaticky a my nemůžeme ovlivnit celý proces. Vyčkejte, prosím. Pokud by finance nedorazili v brzké budoucnosti, pak se nám ozvěte na Zákaznickou linku 222 209 011.

  • Mám doložit příjem?

    Ano. Pokud žádáte o půjčku u naší společnosti, je nezbytné doložit příjem. Budete tak mít šanci na to, že Vaše půjčka bude schválena v co nejkratším čase.

  • Můžu si půjčit, když mám insolvenci?

    Omlouváme se Vám, ale klientům, kteří jsou předluženi či jsou v inslovenci, nemůžeme vyhovět a půjčku jim poskytnout. Řídíme se totiž pravidly zodpovědného úvěrování a tím chráníme nejen sebe, ale i klienta.

  • Mám poslat 1 Kč jako u konkurence?

    Ne. U společnosti CreditPortal není nezbytné zasílám žádné finanční prostředky k nám do společnosti. My nabízíme rychlou půjčku a zasílání finančních prostředků by celý proces zbytečně zdrželo.

  • Proč byla moje žádost zamítnuta?

    Dle zákonných požadavků prověřujeme Vaši schopnost splácet. Nechceme Vás dostat do dluhové pasti, ale pouze Vám pomoci ve chvíli, kdy půjčku opravdu potřebujete. Z tohoto důvodu tak musíme část svých zákazníků odmítnout. Chráníme tak nejen Vás, ale i sebe. Pokud požadujete konkrétní informace o své žádosti, prosím, obraťte se na naše Zákaznické centrum na tel. čísle 222 209 011.

  • O slevových programech Credit365

    Slevu až do výše 50 % předepsané splátky pošleme na Váš účet pokud:
    1. Proběhlo celé hodnocené čtvrtletí
    2. K datu tohoto hodnoceného čtvrtletí nejste v prodlení se splátkami, to znamená, že nemáte aktuální dluh

O splátkách

  • Poslal jsem platbu, jaktože ji ještě nemám na svém profilu?

    Vaši platbu automaticky systém kontroluje a páruje s Vaším rodným číslem, proto může tato operace chvíli trvat. Pokud se neobjeví platba na Vašem profile ani do 2 pracovních dnů, pošlete doklad o platbě zdarma na náš e-mail kontakt@creditportal.cz.

  • Jak mohu svoji půjčku splatit?

    Svoji půjčku splatíte na jeden z našich bankovních účtů, přičemž naše společnost má účty u téměř většiny bankovních institucí. Bude tak pro Vás pohodlné provést bankovní převod.

Nesplácení

  • Co dělat, když nemohu půjčku splatit včas?

    I my v CreditPortal jsme si vědomi toho, že se můžete kdykoli dostat do nelehké situace a přestat splácet. V tomto případě okamžitě zkontaktujte náši Zákaznickou linku. Operátoři Vám pomohou najít řešení vzniklé situace a podají s Vámi žádost o refinancování půjčky, případně se s Vámi domluví na dalších možnostech splácení. Nebojte se nás kontaktovat na čísle 222 209 014 několik dní dopředu, pokud očekáváte problémy se splácením.

  • Jaké důsledky má nesplacení půjčka ve sjednaném termínu?

    Důsledky nesplácení a zodpovědné půjčování
    Jsme si vědomi toho, že mohou nastat situace, kdy bude ovlivněna vaše schopnost půjčku splatit včas. V případě, že nebudete schopni dodržet termín splátky, spojte se s naším zákaznickým servisem na telefonním čísle 222 209 011 a my uděláme vše, abychom vám pomohli. Informace o konkrétních poplatcích za nedodržování ujednání Smlouvy o úvěru naleznete na stránce Poplatky za pozdní splácení.
    Pečlivě hodnotíme vaši schopnost splácet na základě všech dostupných informací. Finální rozhodnutí ale máte ve svých rukou. Pokud víte, že půjčku nebude schopni splatit, peníze si, prosím, nepůjčujte.

    Metody vymáhání
    Všechny naše procesy vymáhání jsou v plném souladu s požadavky příslušných právních předpisů. Pokud se nám nepodaří vás zastihnout, požádáme o spolupráci jednu z inkasních agentur. V celém procesu plně dbáme na profesionalitu a dodržování veškerých právních aspektů.

    Potenciální dopad na kreditní hodnocení uživatelů
    V případě, že klient neplní své závazky vůči CreditPortal, a.s., nespolupracuje s pracovníky zákaznického centra a nereaguje na výzvy ke splácení, může CreditPortal, a.s. dlužníky za pozdní nebo úplné nezaplacení dluhů nahlásit do úvěrových registrů, což negativně ovlivní jejich kreditní rating (neboli důvěryhodnost pro další půjčky).

    Refinancování půjčky
    Klienti mají možnost požádat o refinancování půjčky. Délku refinancování si vyberou sami ve svém klientském profilu, nebo požádají o spolupráci operátory. Po zaplacení všech poplatků spojených s původním úvěrem bude zákazníkům refinancována původní půjčka a bude vytvořena nová dle aktuálního ceníku. Zákazník bude o kladném refinancu informován pomocí SMS, a to po řádném obdržení všech poplatků z původní půjčky.

  • Jaké máte účelně vynaložené náklady ve vymáhání?

    Naše účelně vynaložené náklady při vymáhání jsou:
    Automatická SMS 2 Kč
    Operátorem zaslaná SMS 11 Kč
    Automatický email 1 Kč
    Operátorem zaslaný email 7 Kč
    Zaslaný dopis 26 Kč
    Spojený hovor 6 Kč

    Po předání pohledávky k vymáhání externí inkasní agenturou DB inkaso cz s.r.o. jsou účelně vynaložené poplatky:
    Náklady na 1 hod práce zaměstnance 350 Kč
    Náklady na poštovné, telefonní hovor nebo sms 250-350 Kč
    Náklady na osobní návštěvu inkasního inspektora 450-650 Kč
    Režijní náklady na jednotlivý případ 150-250 Kč

    Po předání pohledávky k vymáhání externí inkasní agenturou De vries Justitia s.r.o. jsou účelně vynaložené poplatky:
    Předání případu inkasní agentuře 368,43 Kč
    Zanesení do databáze inkasní agentury na 30 dní 368,43 Kč
    Email 29,76 Kč
    SMS 15,62 Kč
    Telefonát 30,92 Kč
    Upomínka obyčejná 59,24 Kč
    Dohledávání klienta 10,00 Kč
    Lustrace 15,00 Kč
    Upomínka doporučená 121,39 Kč
    Předání na OSN 820.00 Kč
    Příprava žaloby 250,00 Kč
    Náklady na jednotlivé akce jsou bez DPH a účtují se v balících.

    Po předání pohledávky k vymáhání externí inkasní agenturou Redogan s.r.o. jsou účelně vynaložené poplatky:
    Dle dlužné částky od 1 000 Kč do 1 999 Kč - 790 Kč
    Od 2 000 Kč do 4 999 Kč - 1 290 Kč
    Od 5 000 Kč do 9 999 Kč - 1 990 Kč
    od 10 000 Kč do 19 999 Kč - 2 990 Kč
    od 20 000 Kč do 49 999 Kč - 3 990 Kč
    více jak 50 000 Kč - 4 990 Kč

Ostatní

  • Ztratil jsem smlouvu. Kde získám informace pro platbu půjčky?

    Zavolejte prosím na Zákaznickou linku 222 209 011 a naši operátoři Vám poskytnou Vaše fakturační údaje.

  • Kdy mohu kontaktovat zákaznický servis?

    Zákaznická linka je vám k dispozici pondělí až pátek 8:00-18:00. Více informací a všechny údaje najdete v kontaktech.

  • Nejde mi zadat SMS kód pro přihlášení. Co mám dělat?

    Pokud se nemůžete přihlásit nebo pokud jste zapomněli přihlašovací údaje, zavolejte na naši infolinku 222 209 011 nebo se zkuste odhlásit a zkuste se znovu přihlásit.

  • Jaké jsou možnosti mimosoudního řešení?

    Pokud máte zájem o mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, vždy se nejdříve spojte s našimi operátory na kontakt@creditportal.cz nebo na 222 209 011. Pokud máte zájem o mimosoudní řešení spotřebitelských sporů prostřednictvím finančního arbitra, prosím využijte kontaktů zmíněných na stránkách finančního arbitra http://www.finarbitr.cz/cs/uvod.html.

  • Měl/a jsem problém s žádostí o úvěr nebo mám podezření na její špatné vyhodnocení. Co mám udělat?

    Jste si vědomi jakéhokoli špatného postupu nebo potřebujete podat stížnost na použitý postup u Vaší žádosti o Spotřebitelský úvěr? Pro jakékoli stížnosti ohledně postupů společnosti se prosím obracejte na reklamace@creditportal.cz. Jakmile Vaši reklamaci obdržíme, postoupíme ji příslušnému oddělení a ozveme se Vám během dvou pracovních dní.

Chci půjčit
Tato internetová stránka používá soubory cookies. Pokračováním v prohlížení této internetové stránky nebo kliknutím na tlačítko "Souhlasím", souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací